miércoles, 22 de junio de 2011

Kimikako irakasleen azken adierazpena // Último comunicado de los profes

Sarrera labur honekin bakarrik adierazi nahi dut atzo, asteartea, kimikako irakasleok, Usandizagan berriro bildu ondoren, hitzartu genuen adierazpenak zer dioen pentsatzen duguna aldarrikatzeko. Ez gara batere konforme gelditu gertatu denarekin eta EHUk erabakitakoarekin auzi honen inguruan; eta hala adierazi nahi dugu, batez ere arduradunen aurrean. Behean daukazu komunikatuaren esteka
Solo decir que el motivo de esta última breve entrada es hacer llegar también por aquí el contenido del último comunicado que ayer mismo, martes, acordamos los profesores de química nuevamente reunidos en Usandizaga, porque no nos hemos quedado nada satisfechos con lo acontecido y mucho menos con las decisones tomadas a día de hoy por los responsables de la UPV. A continuación tienes el enlace al comunicado.
Kimikako irakasleen azken komunikatua // Último comunicado de los profes

1 comentario:

  1. Kaixo guztioi, benetan lan egin zuen eta harro nago testigu ere bai. Nire senarrak beste neska bat utzi ninduen. Oso gaizki sentitu nintzen, baina niregana itzultzea espero zuen. Egun batean, emakume batek senarra ezagutu zitzaion mezu bat ikusi nuen eta lagundu zidaten profeta hau lagundu nahi nuela erabaki nuen, nire harremanak huts egin zuenez. Lan espiritualean sinesten ez dudan arren. Gogotik saiatu nintzen etsi nintzela, baina nire harritu nintzela profeta honek lagundu zidan, eta nire harremana ezin hobea da orain nire senarra erregina bezala tratatzeko lagundu zidanelako, jada ez zitzaidan maite izan esan zidan arren. Beno, ezin dut asko esan, baina zure harremanarekin arazoak badituzu, hona hemen helbide elektronikoa (palaceofsolutions@gmail.Com). Zure bikotea behin betiko itzuliko zara. Edo jarri harremanetan bere whatsappera +2348138513961

    ResponderEliminar